Cos: 0 Produse 0

Termeni si Conditii

BINE AȚI VENIT PE SITE-UL NOSTRU!
TELEFON: 0740547848 / 0755848492
TERMENI SI CONDIȚII DE UTILIZARE

Vizitarea, folosirea sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul www.bunatatidinardeal.ro implica acceptarea termenilor și condițiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos.

Site-ul www.bunatatidinardeal.ro este deținut si administrat de S.C. DSW FAST SPEDITION SRL cu sediul social in Sibiu, Strada Distribuției nr. 1B, bl. 3, et. 1, ap. 10, Județ Sibiu înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu nr. J32/1769/2018, CUI 40261943, denumit in continuare Bunătăți din Ardeal.

Bunătăți din Ardeal își asumă dreptul de a efectua modificări ale acestor prevederi sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesara vreo notificare prealabila către utilizatori in acest sens.

DREPTURILE DE AUTOR (COPYRIGHT)

Întregul conținut al site-ului Bunătăți din Ardeal, incluzând: texte, imagini, grafice, elemente de grafica web, scripturi și orice alte date, este proprietatea Bunătăți din Ardeal şi, după caz, și a altor terți autorizați de Bunătăți din Ardeal să le utilizeze și este protejat conform Legii drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială. Folosirea conținutului fără acordul scris al Bunătăți din Ardeal sau al proprietarilor de drept este interzisă și se pedepsește conform legilor in vigoare.

Bunătăți din Ardeal nu va putea fi făcut responsabil pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificări, setări, up-grade-uri etc. Bunătăți din Ardeal nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe site-ul Bunătăți din Ardeal, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii site-urilor în cauză.

CONFIDENTIALITATEA DATELOR

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private in sectorul comunicațiilor electronice Bunătăți din Ardeal are obligația de a administra in condiții de siguranță datele personale furnizate și numai pentru scopurile specificate: emiterea facturii fiscale, informarea asupra stării comenzii și expedierea către client. Refuzul oferirii informațiilor atrage imposibilitatea onorarii comenzii.

Bunătăți din Ardeal nu își asuma însă responsabilitatea pentru pierderile de informații cauzate de orice defecțiuni sau erori ale softului cu care este conceput si găzduit site-ul si nici nu garantează faptul ca site-ul, serverul/serverele sau mailurile expediate de Bunătăți din Ardeal nu conțin viruși sau alte componente dăunătoare. De asemenea, Bunătăți din Ardeal nu răspunde pentru defecțiunile care periclitează securitatea serverului pe care este găzduit site-ul.

Bunătăți din Ardeal nu face publice și nu vinde bazele de date conținând informații referitoare la datele personale ale Clienților săi. Datele nu vor fi transferate in alte state.

Informatiile referitoare la cardurile bancare ale Clientilor nu sunt stocate in baza de date a site-ului Bunătăți din Ardeal, acestea fiind procesate si folosite strict de furnizorii de servicii de plata online. Bunătăți din Ardeal nu este responsabil pentru eventualele probleme de securitate ale server-ului pe care sunt stocate aceste date.

Datele dvs. personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autorităti in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

Conform Legii nr. 677/2001, clientii au dreptul la informare, dreptul de acces la date, de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a se adresa justitiei.

Pentru acuratetea informatiilor clientul este rugat sa comunice orice modificare intervenita de la data inregistrarii sale in baza de date. Eliminarea din baza de date a datelor personale ale unui client se face in baza solicitarii sale scrise expediate electronic. Stergerea definitiva a datelor cu caracter personal din baza de date i se va confirma clientului.

Puteti gasi mai multe informatii despre acest lucru in Politica de confidentialitate privind utilizarea datelor personale.

PROCEDURA DE COMANDA

Clienții pot comanda produse de pe Bunătăți din Ardeal fie online, cu ajutorul Coșului de Cumpărături, fie prin e-mail sau telefon. Comanda se consideră valabilă numai după ce Bunătăți din Ardeal confirmă Clientului prin e-mail/telefon posibilitatea onorarii acesteia.
Clientul poate anula comanda prin e-mail de preferința in aceeași zi in care a fost plasata pana la ora 16 sau telefonic, in intervalul orar precizat in pagina de contact a site-ului. Comanda nu mai poate fi anulata după ce a fost primita prin email confirmarea livrării coletului.

Factura fiscala aferenta unei comenzi va fi tiparită si trimisa in colet cu produsele comandate.

Comenzile introduse in aceeași zi către aceeași destinație de către aceeași persoana, se cumulează automat într-o singura comanda pentru care se emite o singura factura.

Ținând cont de natura produselor, denunțarea unilaterală a comenzii se poate face de către client doar dacă Bunătăți din Ardeal întârzie livrarea, cu excepția situațiilor de forță majoră, cu cel puțin 7 zile lucrătoare peste termenul specificat in confirmarea comenzii. Denunțarea unilaterală trebuie formulata în scris și expediata cu confirmare de primire, prin e-mail confirmat, mai devreme de momentul intrării in posesia produsului comandat. In acest caz, daca plata s-a efectuat deja de către client, acestuia i se vor returna banii, in maxim 30 de zile din momentul formulării cererii de denunțare unilaterală, conform opțiunii de plată specificată în formularul de comandă.

Unele comenzi necesită acordul clientului pentru condițiile de livrare, plata, etc. Titularii acestor comenzi vor fi contactați de către Bunătăți din Ardeal telefonic sau prin email. Dacă in termen de 10 zile clientul nu a trimis niciun răspuns, Bunătăți din Ardeal își asumă dreptul de a anula comanda.

MODALITATI DE PLATA

Plata produsului comandat se poate efectua:

  1. online cu cardul, in condiții de siguranță maximă, prin serviciul de plata Plăționline, fără a percepe un comision suplimentar; plata se va face in momentul formulării comenzii. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).
  2. ramburs/numerar la primirea comenzii.

Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele: bunatatidinardeal.

In unele cazuri (comenzi de valoare mare sau produse ce se livrează la comandă specială) Bunătăți din Ardeal își rezervă dreptul de a solicita o plata in avans in valoare de cel mult 50% din valoarea produselor comandate, plată ce nu va fi returnată in caz de anularea comenzii.

In situația in care plata nu se efectuează de către client, comanda va fi considerata anulata si nu va mai fi onorată. In cazul acesta, Bunătăți din Ardeal va avea dreptul de a solicita plata de despăgubiri si/sau va putea refuza onorarea altor solicitări de comenzi ale clientului respectiv.

MODALITATI DE LIVRARE

Livrare personală sau prin curier rapid.

Vezi mai multe detalii în Costuri transport și condiții de livrare.

RETURNAREA PRODUSELOR

Dreptul de a renunța la contract și returnarea produselor alimentare:
Conform legislației în vigoare (ord. 34/2014 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la reședința acestuia sau la locul său de muncă prin distribuitori stabili nu pot fi denunțate unilateralO dată produsele primite acestea nu mai pot fi returnate.

Dreptul de a renunța la contract și returnarea produselor, altele decât cele alimentare:
Cu privire la dreptul de a renunța la contract și la returnarea produselor a cumpărătorului, acesta beneficiază de prevederile OUG 34/2014“ Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunța la cumpărare fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului“.

Consumatorul este răspunzător de achitarea cheltuielilor aferente returnării produselor către Bunătăți din Ardeal la adresa Strada Distribuției nr. 1B, bl. 3, et. 1, ap. 10, Sibiu, Județ Sibiu.

Produsele se vor returna doar in ambalajul original împreună cu factura și doar dacă acestea nu au suferit deteriorări. Produsele nu trebuie să fie deteriorate. De asemenea, Bunătăți din Ardeal își rezerva dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clienților ale căror acțiuni consideră ca au fost realizate cu rea-credință și care pot atrage răspunderea pentru pagubele pricinuite, conform legislației in vigoare. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la denunțarea unilaterala formulata in scris si transmisa electronic. In cazul sumelor achitate cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului. Rambursarea poate fi amânată pana la momentul primirii produselor returnate sau până la recepționarea unei dovezi conform căreia produsele au fost expediate.

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați prin email la adresa contact@bunatatidinardeal.ro sau telefonic la numerele de telefon 0740547848 / 0755848492 intre orele 9-18.

Produsele pot fi schimbate sau înlocuite, iar dacă vreți să primiți banii înapoi și să renunțați la comandă, aceștia va vor fi returnați in maximum 30 de zile de la momentul în care ne-ați informat asupra deciziei dumneavoastră. Vom face tot posibilul ca suma sa va fie returnată cât mai curând.

Vă punem la dispoziție un model de  formular de retragere, ce se va trimite pe email la contact@bunatatidinardeal.ro, completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.

Model: – Catre S.C. DSW FAST SPEDITION SRL din Sibiu, Strada Distributiei nr. 1B, bl. 3, et. 1, ap. 10, Județ Sibiu

– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:

– Comandate la data (*) / primite la data (*)

– Numele consumatorului (consumatorilor)

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

– Data

(*) A se elimina mențiunea inutilă, după caz

Atenție! Pot fi returnate doar produsele nealimentare aflate în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile și consumabilele aferente. Acestea nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau de consum. Copia facturii trebuie să fie atașată.

Din motive de siguranță alimentară și igienă, Bunătăți din Ardeal nu acceptă returnarea produselor alimentare.

RECLAMATII PRIVIND PRODUSELE

Orice reclamație privind produsele livrate la clienți va fi adusă la cunoștința Bunătăți din Ardeal în maximum 24 de ore de la primirea acestora, prin e-mail sau telefonic. Bunătăți din Ardeal urmează să o soluționeze în cel mai scurt timp. În cazul în care produsele nu se pot livra (stoc epuizat) sau integritatea produselor este afectata pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de Bunătăți din Ardeal, dar nu si despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligațiilor companiei noastre față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare a unui colet/produs este valoarea sumei încasate de la client pentru respectiva comanda.

LIMITAREA RASPUNDERII

Bunătăți din Ardeal face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor din acest site.

Totalitatea imaginilor si textelor de pe Bunătăți din Ardeal sunt cu titlu exemplificativ. În acest sens produsele livrate in comandă pot fi diferite de cele prezentate online (ambalaj, aspect, format etc.). De asemenea, Bunătăți din Ardeal va putea modifica oricând detaliile disponibile online privind produsele și serviciile oferite. Imaginile și descrierile produselor pot conține erori sau pot fi diferite de realitate, Bunătăți din Ardeal nu răspunde pentru astfel de situații, dar va încerca să le rezolve cat mai curând de la semnalarea acestora.

Preturile de pe Bunătăți din Ardeal nu includ cheltuielile de livrare sau alte cheltuieli, daca nu se specifica altfel in mod special pe site. Costurile privind livrarea sau/si alte costuri ale serviciilor sunt menționate în momentul finalizării solicitării comenzii.

În cazul în care Bunătăți din Ardeal se află în imposibilitatea de a livra comanda din vina clientului (fie că acesta nu este găsit la adresa menționată, nu poate fi contactat etc.), comanda va fi anulată iar produsele se vor întoarce la Bunătăți din Ardeal. Pentru o nouă livrare, clientul va trebui să suporte noi costuri de livrare sau alte costuri tehnice ce se impun.

În cazul în care clientul a făcut plata în avans și, din vina sa, nu poate primi produsele in maxim 10 zile din momentul expedierii și nici nu poate fi contactat in interval de 30 de zile, comanda va fi anulată, dar plata nu va putea fi returnată, constituind despăgubiri din partea clientului.

Comenzile înregistrate pe Bunătăți din Ardeal in zilele de Vineri, Sâmbătă sau Duminică vor fi expediate in ziua de Luni.

De asemenea, Bunătăți din Ardeal nu răspunde de conținutul site-urilor la care se ajunge prin link-uri.

COMENTARII, COMUNICARI SI ALTE DATE/INFORMATII

Utilizatorii pot face comentarii și orice alte comunicări, pot transmite sugestii, întrebări sau alte informații, atâta timp cât conținutul acestora nu este ilegal, rasist, provocator, obscen, amenințător, defăimător, nu tulbură în nici un fel viața privată a altor persoane, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuala, nu conține viruși, nu servește unor campanii de promovare care nu au legătura cu Bunătăți din Ardeal, nu sunt email-uri în masa sau orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricărei alte entități vor fi sancționate în conformitate cu legislația penala in vigoare.

Bunătăți din Ardeal nu își asumă responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comentarii sau comunicări. În cazul trimiterii sau afișării unor materiale/documente, se consideră că utilizatorul acordă Bunătăți din Ardeal dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste conținuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garantează ca are toate drepturile asupra conținutului pe care îl afișează sau îl transmite pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii nici unei persoane fizice sau juridice. Bunătăți din Ardeal își rezervă dreptul de a retrage de pe Bunătăți din Ardeal orice comentarii sau comunicări considerate ca neadecvate și neconforme cu condițiile de mai sus, fără o avertizare prealabila adresata utilizatorului.

ACCESUL ONLINE AL UTILIZATORILOR

Bunătăți din Ardeal nu garantează accesul clienților la site-ul Bunătăți din Ardeal în orice moment, nerăspunzând de probleme cauzate de terti (probleme tehnice, defecțiuni datorate serverului sau conexiunii la Internet) sau probleme generate de upgrade sau de orice alte motive comerciale ale Bunătăți din Ardeal.

REDUCERILE

Politica prețurilor/reducerilor de pe site este stabilită în totalitate de către Bunătăți din Ardeal, iar prețul de cumpărare este cel afișat în momentul lansării comenzii.

Discount-urile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Pentru calculul sumei se păstrează reducerea cu valoarea cea mai mare.

Promoțiile sunt aplicate comenzilor care respectă integral regulile afișate pe site, în perioada de valabilitate clar menționată și, în limita stocului disponibil. Bunătăți din Ardeal nu garantează disponibilitatea pe stoc a produselor pentru întreaga perioadă de promoție și poate retrage promoția fără notificare prealabila.

FORTA MAJORA SI LEGEA APLICABILA

Atât clientul cat si Bunătăți din Ardeal nu vor fi răspunzători pentru neexecutarea obligațiilor contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forță majoră.

Termenii și condițiile de utilizare se supun legislației române în vigoare.

Orice conflict apărut intre Bunătăți din Ardeal și clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale românești în domeniu, iar soluționarea conflictelor este datoria instanțelor românești.

DIVERSE

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni Termenii si condițiile de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.

Fiind de acord cu acești Termeni si Condiții clientul își asumă în totalitate drepturile și obligațiile ce decurg din cumpărarea din magazinul virtual www.bunatatidinardeal.ro.

Bunatati din Ardeal - Cupon reducere